Онлан-продажі салатів змусили розширити асортимент та зробити індивідуальну упаковку
Продажі салатів через інтернет у 2020 році стали основним каналом збуту продукції Ольги та Віталія Шкрібляків, фермерів з села Велика Знам’янка Запорізької області. Переорієнтування з HoReCa на кінцевих споживачів змусило розширити асортимент, тримати преміум якість та розробити індивідуальну упаковку для кращого транспортування.
Про це фермери розповіли в коментарі AgroTimes.
«Кінцевий споживач хоче максимальну якість та великий перелік товару, а посередники – дешевший товар і великі партії, – сказали Ольга та Віталій Шкрібляки. – Найбільша наша перевага – це максимальна свіжість та асортимент. Гуртові замовники або ринки обирають, як правило, одну-дві позиції: Лолло Біонда та Лолло Росса, а коли ми працюємо із кінцевим споживачем, то маємо інші завдання. Багато людей навіть жодного разу не бачили, не куштували тих сортів салатів, які ми продаємо, і це допомагає нам приваблювати різну аудиторію. Іноді клієнти замовляють по 2-3 кілограми салатів, об’єднуються з друзями задля економії на доставці».
За словами виробників, вони розуміють, що кожне замовлення має відповідно оброблятися, якість має бути не просто хорошою, а преміум.
«Коли фермер просто запакував товар у ящик з-під бананів і відправив –– ефект для споживача не той, це уже так не працює. Ми розробили спеціальне індивідуальне пакування для продукції, яке поліпшує транспортабельність», – наголосили фермери.
Читайте також: Фермери під час локдауну продали майже півгектара салатів онлайн