В Австралії розробили технологію 60-денного свіжого молока
Австралійська компанія Naturo, яка винайшла процес збереження натурального молока свіжим протягом 60 днів, очікує, що в березні цього року її молоко продаватиметься в супермаркетах.
Про це пише Dairy Global.
Нещодавно федеральний уряд Австралії надав Naturo грант у розмірі $1 млн. Компанія планує використати ці кошти для завершення робіт на пілотному заводі у Квінсленді, де будуть створені перші партії молока. Частина коштів піде на будівництво повномасштабного заводу в Тасманії.
«Цей продукт, без сумніву, сприятиме зростанню як внутрішнього ринку, так і міжнародних ринків свіжого молока, – зазначила міністр промисловості, науки і технологій Австралії Карен Ендрюс. – Є багато країн, які мають обмежений доступ до свіжого молока».
Також, за її словами, продаж молока з 60-денним терміном вживання стане великою підтримкою і для жителів віддалених населених пунктів Австралії.
Галузевий регулювальний орган Dairy Food Safety Victoria схвалив технологію як здорову та безпечну.
Спочатку молоко продаватиметься в Квінсленді. Зрештою компанія має намір експортувати його до країн Азії.
Технологія Naturo не передбачає використання добавок або консервантів і зберігає первісну поживну цінність молока. Для збереження свіжості натурального молока відбувається у багатоступеневому процесі, не пов’язаному з теплом, – як це робиться за пастеризації, уточнив засновник Naturo Джефф Гастінгс.
Молоко Naturo зберігає вищий уміст вітамінів В2 і В12, незамінних вітамінів для дітей, і повністю зберігає ферменти, критично важливі для функціонування печінки й розвитку кісток, які в іншому випадку були б знищені пастеризацією. На смак це молоко – начебто з-під корови, зазначають у компанії.
За словами Джеффа Гастінгса, Naturo хоче надати молочним фермерам доступ до добре продуманої технології і, таким чином, до експортних ринків.
Як повідомлялося, в Україні почали виробляти гіпоалергенне молоко А2.