Під час карантину споживання салатів зменшувалося на 40%
Через закриття закладів HoReCa під час весняного карантину один з найбільших український виробник салатів – компанія «Галіція Грінері», що в м. Буськ Львівської області виростила на 40% салатів менше. Тенденції повторюються і під час теперішнього карантину.
Про це в коментарі AgroTimes розповів директор «Галіція Грінері» Сергій Ленчук.
За його словами, компанія реалізує салати за трьома напрямками: торговельні мережі, гуртові покупці та HoReCa. Закриття одного з них не компенсувалося збільшенням в інших. Люди на карантині вдома не стали їсти настільки більше салатів, щоб замінити споживання кафе та ресторанами.
Літній період був складний для компанії, оскільки собівартість вирощування салатів у теплиці значно вища, ніж у відкритому ґрунті.
«Із серпня пчали повертатися до графіку вирощуання минулого року. Восени та на початку зими споживання салатів було на рівні 2019 року», – сказав Сергій Ленчук.
Із запровадженням нового жорсткого карантину замовлення зелені від кафе, барів та ресторанів зменшилися.
На думку директора, перепрофілювати частину «Галіція грінері» під іншу тепличну культуру недоцільно, як і повністю міняти спеціалізацію.
Читайте також: Постачальники ресторанів можуть втратити бізнес під час карантину вихідного дня, – експертка