Продажі вівсяного молока у компанії Oatly за рік зросли на 212%
Доларові продажі компанії Oatly, що виробляє альтернативи молочним продуктам із вівса виросли на 212%, в порівнянні з минулим роком. Зокрема, зростання понад 347% спостерігалося на початку пандемії коронавірусу. Відтак, Oatly планує залучити якомога більше американських фермерів до вирощування харчового вівса, повідомляє Food Dive .
«Велика частина успіху Oatly пов’язана зі зміною споживчих переваг через пандемію, підвищену турботу про здоров’я та загальне бажання й готовність споживачів куштувати їжу на рослинній основі», – зазначає президент Oatly в Північній Америці Майк Мессерсміт.
За даними Nielsen, продажі вівсяного молока зросли на 347,3% в перший тиждень березня. До 3 жовтня доларові продажі вівсяного молока зросли на 212%, показавши найбільше зростання серед усіх продуктів харчування, в порівнянні з минулим роком.
Відтак, до свого асортименту компанія додає все більше продуктів з вівсяного молока, зокрема, це заморожені десерти, йогурт, консервовані кавові напої, пастоподібні сири та вершки.
Зазначають, що наразі компанія працює з двома некомерційними організаціями – Sustainable Food Lab і Practical Farmers of Iowa, щоб змусити американських фермерів вирощувати харчовий овес у рамках їх звичайної сівозміни. В Oatly зауважують, що таким чином хочуть створити додаткові ринкові можливості для сільськогосподарського підприємництва.
Так, пілотна програма такої ініціативи почалася в минулому році за участю чотирьох фермерів. У цьому році план полягав у тому, щоб збільшити цю кількість як мінімум учетверо, аби знову зробити овес широко вирощуваної культурою в США.