«Овостар Юніон» вироблятиме рідкі яєчні продукти у новому форматі
Група компаній «Овостар Юніон» почала виробляти рідкі яєчні продукти у новій упакові – для сегментів В2С та В2В.
Нове пакувальне обладнання дозволяє виробляти товар в упаковах від 250 до 1000 г, повідомили у компанії.
Для кінцевих споживачів продукція буде представлена в упакові 500 г під брендом «Ясенсвіт». Для сегмента B2B – під ТМ Ovostar із фасуванням 1000 г. Ця лінійка може постачатися в охолодженому й замороженому вигляді.
«Уже три роки ми розвиваємо напрям рідкого яєчного продукту і бачимо, що люди не тільки звикли, але і проактивно шукають і вимагають рідкі яєчні продукти в адміністрацій супермаркетів», – зазначила заступниця генерального директора «Овостар Юніон» Юлія Фльорова.
Лінійка для кінцевого споживача включає три позиції – яйце куряче, білок, омлетну суміш.
Для В2В-клієнтів представили яйце куряче, білок, жовток, а також яєчні суміші Ovomix.
Новий продукт також планується експортувати. Одним із цільових регіонів для компанії є Близький Схід, який вже купує рідку яєчну продукцію у замороженому вигляді.
Упакова нової лінійки виготовлена з комбінованого картону, виробленого з сертифікованих джерел деревини, і такого, що піддається вторинній переробці.
Раніше в асортименті «Овостар Юніон» були представлені рідкі яєчні продукти у пластиковій пляшці для індивідуального споживання – білок, яйце й омлетна суміш.