Через коронавірус у ЄС злетіли продажі лохини
Через пандемію коронавіруса продажі лохини в Нідерландах збільшилися на на 91%. У багатьох країнах Європи ця ягода з’явилася в упаковці по 700 грамів, хоча до коронакризи переважала упаковка по 125 грамів.
Про це повідомляє EastFruit.
Видання зазначає, що учасники ягідного ринку побоювалися, що пандемія коронавируса, яка різко знизила доходи населення абсолютної більшості країн світу, може найболючіше вдарити по лохині – найдорожчій з ягід на ринку. Однак ці побоювання не виправдовуються, принаймні для країн ЄС.
Більш того, споживання голубики в багатьох країнах ЄС буквально злетіло.
Аналітики EMEnA стверджують, що під час пандемії COVID-19, роздрібні продажі лохини в Нідерландах збільшилися на 91%, а продажі свіжих фруктів в усьому світі – на 30%. Ця інформація була озвучена під час віртуального ягідного конгресу «Global Berry Congress» 24 червня 2020 року.
За даними Google Search, інтерес до споживання лохини значно зріс під час пандемії коронавируса. Дослідження і постійне інформування споживача про користь для здоров’я лохини, безсумнівно, надають позитивний вплив на її продажу. З огляду на це, дієтологи теж все частіше включають лохину в корисні раціони харчування.
Незважаючи на низьку частоту покупок під час карантину, обсяги продажів фруктів виросли, адже збільшився і середній чек супермаркетів. Однак, тому що в магазин доводилося ходити значно рідше, клієнти шукали більш тверді фрукти і ягоди з тривалим терміном зберігання.
Рітейлери ЄС вважають, що лохина є переможцем за приростом продажів серед фруктів і ягід, так як вона більш стійка, тверда і має більш тривалий термін зберігання, ніж інші ягоди.
Торгові точки і супермаркети швидко відреагували на ситуацію, і збільшили об’єм упаковок до 500-700 грамів, хоча до коронакрізи переважала упаковка по 125 грамів. В кінцевому результаті, це теж вплинуло на зростання обсягу споживання і продажу лохини.
Читайте також: Перша вітчизняна лохина удвічі дорожча, ніж торік