Як глобальний ринок свинини реагує на COVID-19
У найближчі місяці на світовий ринок свинини впливатимуть, з одного боку, пропозиція та попит, а з іншого – пандемія COVID-19, яка все ще доволі непередбачувано порушує звичну поведінку споживачів, доступ до зовнішніх ринків та міжнародну конкуренцію.
Про це повідомляють в асоціації «Свинарі України» з посиланням на pig333.
У першій половині 2020 року європейська пропозиція свинини залишатиметься стабільною або навіть трохи більшою через зростання забійної ваги. Водночас звички, набуті європейцями під час карантину, можуть виявитися вигідними для підтримки споживання свинини, оскільки страви зі свинини міцно закріпилися у домашньому меню.
З експортом у найближчі тижні очікуються перебої, пов’язані з COVID-19. Проте Китай поступово відновлює активність, тож надалі попит тільки зростатиме. Китай збільшуватиме обсяги імпорту, однак посилення конкуренції між ЄС, США та Бразилією стримуватиме ціни.
Проблемою на шляху нарощення обсягів експорту свинини з країн ЄС до Китаю може стати поширення АЧС на заході Польщі. Кількість зареєстрованих у березні спалахів у цій країні сягнула 209, що майже на 50% більше, як порівняти з лютим.
У довгостроковій перспективі криза може призвести до деяких змін у споживацьких звичках. З одного боку, нові звички, поступово набуті споживачами під час карантину, можуть стати постійними (покупки в інтернеті, доставка їжі додому). Це вплине на методи збуту за рахунок торгових точок та продажі готових страв і перероблених продуктів на відміну від свіжого м’яса.
З іншого боку, економічна криза вплине на купівельну спроможність споживачів. У цьому разі ключову роль у закупівлях відіграватиме ціна, зокрема знижки у фірмових магазинах та торгових мережах.
Додати коментар