Плодово-ягідний бізнес йде в інтернет
Через епідемію коронавурусу та карантин, представники дрібних плодово-ягідних господарств втратили деякі канали реалізації – HoReCa та ринки і намагаються шукати нові – в інтернеті.
Про це повідомляє Agroportal.
Так, в Viber з’явилася окрема група «Овочі КДЗП», яка об’єднує вже майже 2 тис. виробників і покупців, в Facebook – група «Плодово-ягідний ярмарок», і таких об’єднань, які допомагають реалізації, стало набагато більше.
«Ми розуміємо, що в умовах закритих оптових ринків дрібні виробники опиняються в дуже складному становищі, оскільки вони фактично втрачають головний майданчик для торгівлі. Наше завдання як галузевої асоціації – зробити все можливе, щоб допомогти гравцям сектора адаптуватися до реалій сьогоднішнього дня, бути в ритмі подій і тримати руку на пульсі. З огляду на це, ми в асоціації «Ягідництво України» вирішили створити групу в Facebook «Плодово-ягідна ярмарок» як онлайн-майданчик для торгівлі », – розповіла президент асоціації «Ягідництво України» Ірина Кухтіна.
Приєднатися до цієї ініціативи може кожен учасник ринку – як великі виробники, які пропонують оптові партії, так і невеликі господарства, які пропонують ягоду невеликими партіями і навіть в роздріб.
Додати коментар