«НІБУЛОН» побив свій десятирічний рекорд з експорту сільгосппродукції
За підсумками 2019 року, «НІБУЛОН» відвантажив близько 5,3 млн тонн сільськогосподарської продукції. Таким чином компанії вдалося побити свій десятирічний рекорд, на 8 % збільшивши річний обсяг експорту.
Про це повідомляється на сайті компанії.
Початок нового МР також почався з рекорду – за перше півріччя було експортовано 3,03 млн тонн сільгосппродукції. У планах компанії на 2019/20 МР – 6 млн тонн експорту.
«Досягти цих результатів ми прагнемо за рахунок нарощування об’ємів відвантаженої продукції за напрямками Близького Сходу та Південно-Східної Азії. Високі врожаї пшениці та кукурудзи в Україні в актуальному маркетинговому році та їх прийнятна якість сприятимуть нарощуванню торговельної співпраці з основними країнами-споживачами», – йдеться в повідомленні.
У поточному МР компанія продовжує працювати над розвитком ринків Китаю, Південної Кореї, Саудівської Аравії, Індонезії та Бангладеш, адже в цих країнах зосереджується значний попит, і вони мають великий потенціал для нарощування співпраці з провідними українськими компаніями. Також серед перспективних ринків – Ефіопія, Кенія, Індія.
За словами головного менеджера в оптовій торгівлі зерновими культурами Дмитра Фурди, основна торговельна діяльність компанії зосереджена на пшениці, кукурудзі, ячмені та сорго, левова частка яких реалізується в країнах ЄС, Близького Сходу, Північної Африки та Південно-Східної Азії.
«Роблячи прогнози на поточний сезон, слід зауважити, що ріст курсу гривні та складна зовнішньоекономічна ситуація, пов’язана безпосередньо з торговельними протиріччями між США, Китаєм та ЄС, ускладнюють процеси експансії українських товарів на світових ринках і суттєво обмежують попит», – зазначає Дмитро Фурда.
Він також зауважив, що покупці здебільшого утримуються від купівлі значних об’ємів продукції у періоди невизначеності та зволікають з прийняттям рішень щодо віддалених періодів, працюючи лише в поточному місяці.
Такий підхід, на думку фахівця, передусім шкодитиме продавцям, адже вигідно продати «день у день» дуже важко з причини міцної конкуренції не тільки всередині країни, а й з боку інших країн-експортерів.
Додати коментар