Агромаркет

Закрити гештальт

Прийдешній рік несе глобальні зміни. Які ринкові можливості розгортаються перед українськими аграрними компаніями?

Життєпис українського АПК аж рябіє від гештальтів — тривалих і коротких, маленьких і великих. Тож за нових обставин агросектор здебільшого реагує за старими шаблонами, відтворюючи попередню проблему. Прикладів цьому — хоч греблю гати. Про негаразди, з якими мусить героїчно давати собі раду сільське господарство, нині, мабуть, в курсі навіть пенсіонери й домогосподарки. Цей феномен незавершеної дії гальмує потенціал. Чи до аналізу світових споживчих трендів, коли «стільки проблем»? А тим часом потреба у нових практичних рішеннях для подальшого розвитку постала дуже нагально, бо на часі глобальні зміни у структурі agrifood-виробництва. 

Оскільки зростає споживання органічних продуктів, агрохімічні компанії фокусують свою увагу на розробці, тестуванні й упровадженні біопрепаратів. Масовий перехід нового покоління на споживання рослинного молока вже має свої економічні наслідки: в Америці збанкрутів один із найбільших виробників молока. Гадаєте, нас це не зачепить? У ресторанах і супермаркетах Києва вже невдовзі продаватимуть рослинне «м’ясо». Замість людей на полях і фермах дедалі ефективніше господарюють машини. І, схоже, меседж про державу в смартфоні ще й як суперактуальний для агро в Україні. Натхненні картиною «Гештальт 4.0» геніального майстра оп-арту Віктора Вазарелі, ми відтворили ці рефлексії візуально. Інше питання — чи готовий агросектор реально «закрити гештальти»… 

газета “АгроМаркет”, грудень 2019 року

Усі авторські права на інформацію розміщену у газеті “АгроМаркет” та інтернет-сторінці газети за адресою https://agrotimes.ua/ належать виключно видавничому дому «АГП Медіа» та авторам публікацій, згідно Закону України “Про авторське право та суміжні права”.
Використання інформації дозволяється тільки після отримання письмової згоди від видавничого дому «АГП Медіа».

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ