Україні варто зорієнтувати молочний експорт до країн MENA і Китаю
Україні потрібно визначитися з цільовими ринками збуту молочної продукції.
На цьому наголосив голова ради директорів Спілки молочних підприємств України Вадим Чагаровський.
«Для початку треба забути про Європу. Моє бачення – це країни MENA, тому що ми найближче розташовані до них, і Китай», – зазначив він.
Українським виробникам, які думають про експорт, необхідно виробляти комбіновані продукти. «У нас буде дефіцит молочної сировини, – зауважив Вадим Чагаровський. – Нова експортна лінійка українських молочних продуктів має включати імітаційні сири (для країн MENA), піца-чіз та крем-чіз із заміною складових частин молока».
На думку експерта, необхідно сфокусуватися на глибокій переробці молока. «Жодна компанія в Україні не виробляє продукти глибокої переробки, – наголосив він. – Окремі компанії, в яких є доступ до фінансування, в змозі це зробити».
При цьому в країни MENA так просто не зайти, застеріг експерт. «Так, у Єгипті наші товари на 20-30% дорожчі від європейських. Отже, ми вже програємо. Держава має добиватися скасування митних обмежень у країнах MENA і створення державної програми з просування українських продуктів», – вважає Вадим Чагаровський.
Нагадаємо, 35 українських виробників мають право експортувати молочні продукти до Саудівської Аравії.
Додати коментар