Органічна продукція має бути доступною – світова тенденція
В Європі і світі спостерігається тенденція щодо доступності органічної продукції для будь-якого споживача – під гаслом «Органіка на кожний стіл».
Про це розповіла член ради директорів Української продовольчої долини Марія Махновець.
Здешевити «органіку» можливо через скорочення ланцюгів її постачання.
«Їхні (європейські. – Ред.) дискаунтери і рітейл кажуть: ми хочемо отримувати органіку не через трейдера-посередника, а напряму», – зауважила вона.
Конкурентами України на ринку органічної продукції є Китай, Казахстан, РФ, Білорусь, Румунія, Італія, Чехія, Молдова, Болгарія, Словаччина, Туреччина, Польща, Іспанія. Ці країни збільшують площі під «органікою» і нарощують її виробництво.
«Що робити Україні, коли конкуренція зростає і органіка дешевшає, – це питання», – додала Марія Махновець.
Додати коментар