ДПЗКУ збільшила продажі борошна та висівок у 1,5 раза
Державна продовольчо-зернова корпорації України (ДПЗКУ) за перші чотири місяці 2018/19 маркетингового року реалізувала на внутрішньому ринку 36,3 тис. тонн борошна та висівок.
Це на 56% більше, ніж за відповідний період попереднього сезону, повідомили в ДПЗКУ.
Збільшення обсягів реалізації продукції досягнуто за рахунок гнучкої цінової політики, вдалого розташування підприємств, оптимізації логістики та ефективному використанню власних виробничих потужностей, зауважили в ДПЗКУ.
Зараз понад 65% контрагентів ДПЗКУ на внутрішньому ринку – це виробники готової продукції (макаронні фабрики, хлібозаводи, пекарні). Це забезпечує корпорації можливість пропонувати кожному з них індивідуальні продукцію з індивідуальними якісними характеристиками.
Крім того, найближчим часом ДПЗКУ планує увійти в роздрібні мережі України з продукцією переробки вже під власною торговою маркою.
Додати коментар