Малі й середні виробники фруктів і овочів мають суттєві прогалини зі збутом
Малі й середні агропідприємства, що займаються вирощуванням фруктів і овочів, мають значні прогалини зі збутом.
Про це свідчать результати опитування, яке у 2017 році на замовлення проекту USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку» здійснила компанія GfK. В опитуванні взяли участь 303 респонденти, з якими працює проект USAID.
Так, лише 39% малих і середніх агропідприємств у сегменті фруктів і 33% – у сегменті овочів спланували збут хоча б половини своєї майбутньої продукції.
Ще третина респондентів не мала домовленостей щодо реалізації майбутніх врожаїв: відповідно 30% – у секторі фруктів і 33% – у секторі овочів.
Близько третини агропідприємств знали, кому продадуть 11-50% своєї продукції (29% – виробники фруктів, 32% – овочівники).
І нарешті по 3% учасників опитування у кожному з сегментів мали домовленості щодо реалізації до 10% майбутніх урожаїв.
Додати коментар