«Мілкіленд» на 16% скоротив випуск продукції
Група «Мілкіленд» в першому кварталі 2016 року на 16% скоротила випуск продукції в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року.
Про це йдеться в повідомленні на сайті Варшавської фондової біржі.
Компанія зосередилась на виробництві продукції з високою доданою вартістю на ключових ринках.
За інформацією, група знизила обсяги виробництва сиру в Україні, але збільшила їх в Росії. Також в І кварталі 2016 року на 22% впала консолідована виручка — до 36,5 млн євро. Це сталось через відсутність кспорту сиру з України та Польщі в Росію, несприятливе ціноутворення на сухі молочні продукти на світовому молочному ринку, а також подальша девальвація української гривні і російського рубля.
Щоб частково компенсувати негативні фактори група збільшила ціни на свою продукцію на російському і українському ринках.
При цьому, валовий прибуток «Мілкіленда» знизилася на 30% і склала 5,2 млн євро, в той час як валова маржа знизилася з 15,7% в 1 кварталі 2015 року до 14,1% в 1 кварталі 2016 року.
Додати коментар