Елеватор

«Мілкіленд» на 16% скоротив випуск продукції

«Мілкіленд» на 16% скоротив випуск продукції

Група «Мілкіленд» в першому кварталі 2016 року на 16% скоротила випуск продукції в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року.

Про це йдеться в повідомленні на сайті Варшавської фондової біржі.

Компанія зосередилась на виробництві продукції з високою доданою вартістю на ключових ринках.

За інформацією, група знизила обсяги виробництва сиру в Україні, але збільшила їх в Росії. Також в І кварталі 2016 року на 22% впала консолідована виручка — до 36,5 млн євро. Це сталось через відсутність кспорту сиру з України та Польщі в Росію, несприятливе ціноутворення на сухі молочні продукти на світовому молочному ринку, а також подальша девальвація української гривні і російського рубля.

Щоб частково компенсувати негативні фактори група збільшила ціни на свою продукцію на російському і українському ринках.

При цьому, валовий прибуток «Мілкіленда» знизилася на 30% і склала 5,2 млн євро, в той час як валова маржа знизилася з 15,7% в 1 кварталі 2015 року до 14,1% в 1 кварталі 2016 року.

Agravery

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!