Елеватор

«Молочний альянс» в 2015 залишився лідером за обсягами продажів молока

«Молочний альянс» в 2015 залишився лідером за обсягами продажів молока

Група компаній «Молочний альянс» в 2015 році зберегла позиції лідера за обсягами продажів молока в Україні.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

«Частка “Молочного альянсу” в минулому році склала близько 22%, що і вивело його на перше місце серед українських молочних компаній», — зазначено у тексті повідомлення.

Також у компанії зазначають, що лідируючу позицію серед брендів, під якими випускається молоко, за підсумками 2015 року обіймає ТМ «Яготинське», і воно продовжує нарощувати обсяги продажів на внутрішньому ринку.

«Запустивши виробництво новинки в серпні 2014 року — «Какао на молоці» — група компаній «Молочний альянс» впевнено зайшла на ринок виробників кольорового молока і, що найголовніше, за короткий період зайняла друге місце.

А у 2015 році «Молочний альянс» здійснив прорив і в категорії «кефір», піднявшись відразу ж на дві позиції вгору і посівши третє місце за двома головними показниками — обсягами продажів і в грошовому еквіваленті», — уточнюють у компанії.

Agravery

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!