Під брендом «Київхліб» вироблятимуть вафлі, печиво та снеки
Асортимент бренду «Київхліб» поповниться новою категорією продуктів – сухими кондитерськими виробами (СКВ): вафлями, печивом, пряниками, соломкою та сушкою.
Про це повідомили в Alviva Group.
«Диверсифікація та розширення асортиментного ряду бренду є ключовою частиною стратегії групи, спрямованої на посилення наших позицій на локальному й глобальних ринках. Продукція з нової категорії продаватиметься в Україні та експортуватиметься», – зазначив Іван Луцій, керівник з маркетингу напряму СКВ Alviva Group.
Асортимент сухих кондитерських виробів «Київхліб» включає понад 20 найменувань:
‒ вафлі: хрумкі класичні у смаках Tropic coco (кокос), Choco nuts (какао й лісові горіхи) й Milky joy (молочні);
‒ печиво: затяжне Maria, ніжне цукрове Tea biscuits (вершкове, вершково-кокосове, какао);
‒ пряники в глазурі із фруктово-ягідною начинкою: зі смаками червоної смородини, лохини, журавлини, груші, а також із ароматом шоколаду Dark choco;
‒ соломка: оновлена класична солодка та фруктова з додаванням яблучного пюре;
‒ інноваційні снеки: соломка Sticketti та сушки Bagolini зі снековими смаками (смажена цибуля, чилі ‒ томат, солона карамель).
Ця продукція виробляється на підприємствах групи в Києві. Загальна виробнича потужність – 500 тонн на місяць.
Виведення нових категорій стало можливим завдяки модернізації, автоматизації й запуску нових виробничих ліній. Обсяг інвестицій на восьми підприємствах групи в Києві, Київській і Полтавській областях протягом 2024-2025 років сягнув близько 400 млн грн.
Як повідомлялося, «Київхліб» збільшив експорт продукції на 33%.