New Food Summit 2025: як агробізнесу виживати на швидкозмінному food-ринку

Маржинальність падає, конкуренція росте, а споживачі змінюють звички швидше, ніж будь-коли. Традиційні моделі бізнесу більше не працюють. Вихід один — шукати нові стратегії зростання. Саме цій темі присвячений New Food Summit 2025, який відбудеться 22–23 жовтня у Києві та онлайн.
Головна тема цьогорічного саміту — «Нові координати зростання для фуд-бізнесу». Подія об’єднає понад 400 учасників: виробників і переробників, інвесторів, ритейлерів, постачальників технологій та суміжні компанії. Саміт підтримують ключові гравці ринку — Enzym Group, МХП, Mastercard, ПриватБанк, Kernel та інші. Центральне питання: де шукати маржу майбутнього?
Особливу увагу організатори приділяють агрохолдингам і переробникам, які планують масштабуватися у сегмент готової продукції. У межах програми відбудеться перша публічна українська презентація дослідження «Можливості та виклики для розширення агропродовольчої переробки в Україні» від Deloitte Ukraine за підтримки ЄБРР, що окреслює ключові можливості та ризики для бізнесу.
Ці теми стануть основою панельної дискусії «Агро+фуд: чому холдинги пішли «на полицю» і як ефективно поєднувати агро та готові продукти», де експерти обговорять, як збільшити прибутковість, диверсифікувати ризики та вибудувати стратегію входу на ринок готової продукції.
Крім того, на саміті обговорять такі критично важливі панелі:
- «Чи можна сьогодні зростати в рази на ринку їжі?» — де шукати маржу: внутрішній чи зовнішній ринок?
- «Європейський квиток» — підготовка українських агро- та фуд-компаній до європейських стандартів.
- «Хто і на яких умовах фінансує food-індустрію» — інвестиційні можливості для агрохолдингів.
- «Операційний двигун компанії» — оптимізація виробничих процесів та контроль якості.
Серед інших важливих тем події:
- Заморожені продукти як драйвер зростання.
- Маркетинг готової продукції: інфлюенсери, Insta, TikTok.
- Healthу Food та ринок пекарень.
- Штучний інтелект у food-бізнесі.
- Від провалу до прориву: як народжуються хіти.
Серед спікерів, які вже підтвердили участь, Олександр Ясинський, співвласник та комерційний директор «ТЕРРА»; Сергій Вовченко, голова наглядової ради групи компаній «Молочний Альянс»; Борис Шестопалов, засновник Volia Agri-Food Park, співвласник та генеральний директор групи компаній HD-group, співвласник GFS Group; Олена Стретович, керівниця «Органік Мілк», «Органічний мʼясний продукт» та «Домашня курочка»; Олег Волошин, засновник компанії «Маленька Голландія» (бренд «ЛЕККЕР»); Єгор Григоренко, партнер, керівник консалтингу Deloitte Ukraine; Володимир Бойчук, керівник проєкту «Млин та макаронна фабрика» компанії «Західний Буг»; Тарас Баран, директор комерційного департаменту «Агропродсервіс»; Денис Сичков, принципал Horizon Capital; Олександра Авраменко, голова Комітету з європейської інтеграції Українського клубу аграрного бізнесу (UCAB); Костянтин Ткаченко, головний редактор Latifundist.com; Олександр Паламарчук, заступник директора з розвитку категорії мʼясо-ковбасних виробів та інтеграції нових бізнесів МХП; Данило Якуб, засновник компанії Diligent Capital; Анастасія Шмуляєва, керівниця розвитку категорії «Готова їжа» компанії МХП; Марина Горобець, директорка з розвитку групи компаній «Глобино»; Данило Триндюк, співзасновник мережі просторів хліба і кави «Бо Хліб»; Ілля Cьомін, співвласник та шеф-кухар Food Spot, Pie Spot Pizza, Pie Spot Burger Club, Thai Spot, Chica Poblana, «Спельта», «Спельта Золоті», Kyivkraut, та інші.
New Food Summit 2025 — це унікальна можливість для агрохолдингів та виробників продуктів харчування отримати практичні інсайти, налагодити контакти та визначити майбутнє свого бізнесу.
– 22 жовтня — Київ, КВЦ «Парковий»
– 23 жовтня — онлайн
Нагадаємо, New Food Summit 2025 збере понад 450 учасників.