Державний логотип для органічної продукції представлений у національній мережі супермаркетів
Станом на 30 червня 2024 року до Державного реєстру операторів, що здійснюють виробництво продукції відповідно до вимог законодавства у сфері органічного виробництва внесено 206 операторів, з них 164 оператори мають органічний статус та право розміщувати на своїй продукції державний логотип для органічної продукції.
Про це йдеться у повідомленні швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України.
Наприкінці червня 2024 року вперше спеціальна органічна навігація з державним логотипом для органічної продукції з’явилися на полицях однієї з найбільших національних мереж супермаркетів, що вказує на успішність впровадження українського законодавства у сфері органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції, розробленого на чолі з Міністерством аграрної політики та продовольства України.
Для привернення уваги споживачів до органічної продукції та підвищення їхнього рівня обізнаності щодо органічного маркування спеціальні розпізнавальні позначки з державним логотипом для органічної продукції були розміщені на цінниках до органічної продукції українського виробництва, так звані «органічні надцінники», в супермаркетах «Сільпо» найбільших міст України. Такі позначки знаходяться на полицях, де розташована органічна продукція, яка була вироблена в Україні. Ця ініціатива відбулася в межах комунікаційної кампанії фестивалю української органічної продукції «Органік Фест», який відбувався протягом травня-червня 2024 року та був організований національною мережею супермаркетів «Сільпо» спільно з громадською спілкою «Органічна ініціатива» за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія).
Поява державного логотипу, який належить Мінагрополітики, на полицях великого ритейлу є важливим кроком для органічного сектору України. Наявність логотипу на продукції та спеціальних надцінників на полицях сприяє підвищенню впізнаваності органічного маркування та зміцненню довіри споживачів до органічних продуктів.
Нагадаємо, фермерам-органікам можуть компенсувати витрати на сертифікацію.