Онлайн торгівля овочами живиться ідеями клієнтів
Завдяки прямому контакту зі споживачами, фермер отримує багато ідей та гарну ціну.
Про це в матеріалі журналу «Садівництво по-українськи» розповіла засновниця ФГ «Органік Експерт» та бренду «Осьо» Юлія Ворощук.
Фермерське господарство «Органік Експерт» може щоденно робити від 40 до 150 відправок свіжих овочів клієнтам поштою. Товар прекрасно доїжджає навіть у літню спеку.
Найслабкіше місце у цьому форматі – комунікація з клієнтом, зазначила вона. Потрібно завжди – 24 на 7 – бути на зв’язку з людьми, чути їх побажання, ідеї, зауваження. Покупці дають дуже багато цікавих ідей, які допомагають виробнику покращити свій сервіс. Сильна сторона такого виду маркетингу – гарна ціна та постійна наявність клієнтів, яких ти знаєш, бачиш та тричі на тиждень відправляєш їм продукцію.
«Наприклад, ми не відправляємо помідори, які налились і ось репнуть, а трошечки твердуваті. Все збирається з поля до 8 ранку, звичайно, якщо немає роси. Якщо на вулиці під 40 градусів спеки, ми не робимо відправку плюс трохи охолоджуємо продукт», – поділилася Юлія Ворощук.
Такий формат маркетингу більше підходить для мікро- та малого бізнесу, резюмувала фермерка. В ньому важливо постійно підкреслювати для споживача відмінності власного продукту.
Читайте також: Поштовий оператор запускає пакування охолоджених продуктів