Як птаховиробнику бути конкурентоздатним в умовах війни
Якість продукції, гарантії стабільності щодо виконання зобов’язань, удосконалення виробництва та просування продукції на ринку навіть в умовах війни дозволяють птаховиробникам бути конкурентоздатними.
Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповів заступник директора компанії «К-Агроінвест Трейд» Юрій Яковлев.
За його словами, робота над якістю своєї продукції є найголовнішим інструментом, щоб компанія була конкурентоздатною на ринку. Також важливо гарантувати стабільність у своїй роботі, щоб своєчасно і у повному обсязі виконувати взяті на себе зобов’язання.
«Важливо також постійно розвиватись і вдосконалюватись, модернізувати виробництво, обмежувати вплив людського чинника, впроваджувати нові технології. Галузь постійно розвивається, і тому важливо бути прогресивним виробником. Окрім удосконалення виробництва важливо також працювати над ефективним просуванням своєї продукції, її брендуванням», – зауважива Юрій Яковлев.
Крім того, треба бути впізнаваним. А це, своєю чергою, для компанії означає відповідальність, чесність, якість і гнучкість у співпраці з партнерами, викликами часу та постійними змінами ринку.
«Конкурентоздатним буде той виробник, що матиме диверсифіковані канали збуту й налагоджені можливості експорту своєї продукції», – додав Юрій Яковлев.
Нагадаємо, термін повернення коштів виробнику від торгових мереж становить від 20 до 60 днів. Раніше ми писали, що дорога логістика послаблює позиції української курятини на світовому ринку.