«НІБУЛОН» переходить на електронний документообіг з постачальниками
З 1 серпня 2023 року компанія «НІБУЛОН» переходить на електронний документообіг у взаємодії з постачальниками.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Відтепер усі документи, які виникатимуть у процесі виконання договірних зобов’язань сторін, формуватимуться в «Кабінеті постачальника» – програмному рішенні, розробленому спеціалістами ІТ-департаменту підприємства у співпраці із зовнішнім підрядником.
Раніше відбулося бета-тестування «Кабінету постачальника». Успішні випробування дали змогу пройти акредитацію десятьом першим контрагентам, а наданий ними зворотний зв’язок враховано розробниками як на рівні функціоналу, так і інтерфейсу рішення.
Майже 4000 агровиробників запрошено до роботи в новому форматі. Начальник відділу закупівель Ярослава Заїкина розповіла, що станом на сьогодні в системі вже зареєстровано 1800 постачальників на 2023/24 маркетинговий рік. Роботи тривають. Компанія використовує індивідуальний підхід, розробила детальні інструкції, а в окремих випадках приєднується віддалено до робочих місць контрагентів, аби допомогти постачальникам зорієнтуватися та забезпечити міграцію.
За словами Володимира Славінського, директора з торгівлі «НІБУЛОНу», компанія продовжує накопичувати користувацький досвід і покращувати програмне рішення.
«Ми бачимо, що більшість агровиробників охоче переходять на електронний документообіг як більш зручний та сучасний спосіб взаємодії. І ми, звісно, стимулюємо їх до цього, оскільки дбаємо про підвищення ефективності. При цьому зауважу, що це добровільний вибір кожного контрагента. Уже зараз можна зазначити, що до 10% із них залишаться працювати в паперовому форматі», – зазначив Володимир.
Нагадаємо, «НІБУЛОН» займеться нетиповим для агровиробництва напрямком. Також ми писали, що «НІБУЛОН» став оператором протимінної діяльності.