Попит на салати зріс до довоєнного рівня
Компанія «Когорта», яка у Бориспільському районі на Київщині понад 20 років вирощує салати та овочі борщового набору, відновила виробництво перших на довоєнному рівні.
Про це в коментарі AgroTimes розповів керівник компанії Вадим Сохацький.
«Найбільший вплив на бізнес, безумовно, має війна, – сказав він. – Минулого року, як вона розпочалася, ми сумнівалися, чи буде попит на салати. Посіяли переважно овочі та трохи салатів. Щоправда, асортимент салатів був такий, як і до війни. Я здивувався, що на все це є попит. І зараз ми вирощуємо салати у довоєнних обсягах. Найбільше нас обмежує нестача робочої сили».
За словами фермера, покупці влітку охоче їдять свіжу зелень, особливо у спеку.
«Вирощуємо багато видів салатів, попит на кожен сорт різниться залежно від пори року. Одного сорту може не вистачати, інший – навпаки залишається в полі. Вгадати складно.
Основні сорти – Ромен, Роса, Біонда. Вирощуємо салати з насіння різних компаній. У тому числі й «Рійк Цваан Україна», яка пропонує найширший асортимент якісного посадкового матеріалу», – зазначив Вадим Сохацький.
Дещо засмучує фермера українське відчуття меншовартості: ті самі салати, упаковані за кордоном, продаються краще, ніж вітчизняні.
«Сподіваюся, це з часом зміниться», – підсумував виробник.