Drakkar здатен перевозити будь-який тип продукції впродовж сезону
Практично в кожному вітчизняному господарстві застосовують трактори з причепами для підсобних робіт, а також для перевезень вирощеної продукції. Найчастіше це причепи застарілої конструкції, зорієнтованої на транспортування певного виду сировини — від зерна чи силосу до органічних добрив.
Про це йдеться у матеріалі журналу The Ukrainian Farmer.
Так, конструкція застарілої техніки може бути не розрахована на стабільну роботу з високими навантаженнями. Причому цим чинником часто нехтують у плануванні бізнес-процесів в агрокомпаніях. Транспортні причепи підбирають за принципом «що є — на тому й працюємо», що в результаті може спричинити істотні збитки та відповідне зниження рентабельності роботи. Адже і силос, і зерно, і овочі, і інші сільськогосподарські вантажі потрібно доставляти за місцем призначення максимально швидко і в належному стані.
Саме тому є прямий сенс придивитися до тих пропозицій транспортного обладнання, які пропонують на ринку України відомі світові виробники. Так, чудовим прикладом сучасного підходу до створення аграрних причепів є вже збалансована надійна модель Drakkar, представлена відомим бельгійським виробником JOSKIN.
Drakkar — це причеп із транспортером і рухомою передньою стінкою. Ця модель здатна перевозити будь-який тип продукції (силос, зерно, коренеплоди, картоплю, овочі) впродовж сезону, що безпосередньо забезпечує фермерам максимальну окупність його техніки.
Низька посадка кузова Drakkar, з одного боку, сприяє збільшенню обсягу вантажу, зокрема, завдяки змотуванню транспортера ззаду кузова, а з іншого — підвищує стійкість машини, центр тяжіння якої розташовано недалеко від поверхні ґрунту. Цікаво, що стінки кузова виконано з матеріалу Polyfont — це зменшує власну вагу транспортного засобу та збільшує таким чином вантажність.
Нагадаємо, раніше також повідомлялося, що конфігуратор JOSKIN дозволяє самостійно зібрати машину для власних потреб.