Росте популярність безалкогольного вина
За даними Німецького інституті вина, споживання безалкогольного вина в країні становить менше 1%, проте популярність його росте, повідомляє Аussiedlerbote.
Видання уточнює, що попит серед клієнтів зростає. Це пов’язано з тим, що два роки тому вюрцбурзька виноробня Juliusspital додала аналогічний напій у свій асортимент. Партію було збільшено згодом, сказала менеджер із продажу Таня Штратц.
За даними Німецького інституту вина, безалкогольний напій не становить 1% від рівня споживання. Але тенденція зростає, сказав речник Ернст Бюшер.
У компанії Carl Jung у Рюдесхаймі вже 115 років видаляють алкоголь із вина. Сімейне підприємство виготовляє близько 10 мільйонів літрів таких напоїв на рік. Отже, 70% товару експортується до Скандинавії, Канади, Великобританії та інших країн.
Нині дедалі більше німців практикують здоровий спосіб життя. Це відбувається завдяки молодому поколінню, сказав Бернхард Юнг. На його думку, органічний сектор дуже зростає саме через популярність ЗОЖ.
Тим не менш, Бернхард Юнг бачить великий потенціал для розвитку галузі безалкогольних вин. Саме тому його компанія цього року запускає другий завод із деалкоголізації. Виноградар Джеральд Бальдауф зазначив, що асоціація Frank & Frei вже думає про розширення асортименту безалкогольних вин.
Читайте також: Виноградарям краще використати грант на винні сорти – експерт