Виробникам річкової риби є сенс поборотися за покоління 20-30-річних
В Україні немає культури споживання річкової риби.
На цьому в своїй колонці на Аgrotimes наголошує власник ТОВ «Галицькі Аграрні Традиції» Ігор Зварич.
Його рибне господарство – Миколаївська РМС – працює з ресторанами, санаторіями, аби вони активніше включали до меню коропа, тим самим прищеплюючи людям культуру споживання річкової риби. Тим паче, що мова йде не про заморожену, а свіжу місцеву рибу.
«Ми вирощуємо дзеркального коропа, щоб луски на ньому було мінімум. Це вже полегшує розроблення», – зауважив Ігор Зварич.
На його думку, виробникам риби варто боротися за покоління 20-30-річних, які є прихильниками фастфуду. У них є потреба у здоровому харчуванні, та вони не готові витрачати час на приготування страв.
Їм можна запропонувати продукт, який можна розпакувати, поставити у духовку, з’їсти з того одноразового посуду й викинути, не миючи нічого, вважає Ігор Зварич.
«Коли ми п’ять років тому починали аквакультурний бізнес, місцеві мешканці не купували взагалі риби, а наразі – 10 тонн. Вони навчилися робити консерви, коптити тощо», – підкреслив він.
Нагадаємо, Миколаївська РМС планує побудувати цех розроблення річкової риби.