Тваринництво

Зріс попит на нефасовану курятину, – виробник

Зріс попит на нефасовану курятину, – виробник

Через війну, зменшення доходів покупців, зріс попит на нефасовану курятину. А також з]явилися нові клієнти – військові адміністрації.

Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповів Олександр Сович, директор з виробництва «Луцької аграрної компанії».   

Він зауважив, що підприємство повернулося до сталих строків вирощування бройлерів – 40−44 дні. 

«Щодо вподобань на ринку, з’явилася тенденція попиту на нефасовану продукцію (якщо говорити про пандемію Covid-19, тоді ситуація була протилежною — покупці обирали частіше фасовану), – поділився Олександр Сович. – Ми розуміємо, що люди ощадливо планують бюджет, обирають дешевші номенклатури. Однак важливою залишається довіра до виробника, яка була побудована ще до війни. І крім цього, на виробництві продукції позначилося те, що з’явилася нова категорія клієнтів — військові адміністрації. Відповідно, значні обсяги продукції виготовляємо під їхні запити».

Читайте також: Луцька аграрна компанія зменшила щільність посадки птиці