Продажі готової м’ясної продукції МХП у І кварталі скоротилися на 21%
У І кварталі 2022 року в агрохолдингу МХП на 21% скоротилися продажі готової м’ясної продукції (ковбас і копченого м’яса) – до 6 тис. тонн, як порівняти з аналогічним періодом минулого року.
Це сталося через виклики, пов’язані із війною: постачання сировини та складну логістику, повідомили у компанії.
Середня ціна продуктів м’ясопереробки зросла на 16%, як порівняти з І кварталом 2021 року, – до 87,65 грн/кг (без ПДВ) – здебільшого через зростання цін на сировину (курятину).
Обсяг продажів напівфабрикатів протягом I кварталу 2022 року скоротився на 5%, як порівняти за аналогічним періодом минулого року, – до 4 тис. тонн.
Середня ціна цієї продукції склала 53,55 грн/кг (без ПДВ), що на 24% більше проти показника за січень-березень 2021 року.
Нагадаємо, підприємство «Український бекон» (Донецька область), яке входить до структури МХП і виробляє продукцію під ТМ «Бащинський», через посилення бойових дій в області, тимчасово призупинило роботу. На 22 квітня воно не пошкоджено та знаходиться під контролем агрохолдингу, підкреслили у МХП.