Цвітна капуста від Syngenta отримала нагороду на Fruit Logistica 2022
Цвітна капуста iStem® зі стеблами, які теж можна їсти, від Syngenta Vegetable Seeds посіла третє місце в номінації Fruit Logistica Innovation Award.
Про це повідомляє пресслужба Syngenta.
Цвітна капуста iStem® від Syngenta Seeds отримала бронзову відзнаку у престижній номінації на провідній виставці світової індустрії свіжих продуктів Fruit Logistica. У попередні роки і помідор YOOM®, і снековий безнасінний перець Angello® були відзначені золотом Fruit Logistica Innovation Awards.
iStem® – унікальна як перша їстівна стеблова цвітна капуста. Для виробників вагомим є її висока врожайність, а споживачів приваблює своїм солодким сирним смаком з горіховим відтінком, високим вмістом клітковини та важливим для імунітету вітаміном С, а ще її можна їсти цілком без попередньої підготовки, що зменшує кількість харчових відходів.
Ця остання інновація є свідченням прагнення Syngenta Vegetable Seeds поставити сталість бізнесу виробників в основу всього, що робить компанія, використовуючи гнучкі, науково обґрунтовані агрономічні рішення для створення новітніх гібридів, передбачаючи вподобання споживачів і ринкові тенденції.
У компанії відзначають, що Syngenta Vegetable Seeds залишається лідером, пропонуючи свій асортимент інноваційних сортів. На заході Fruit Logistica було представлено багато того, що заслуговує на увагу, зокрема:
•Нове портфоліо огірків, які мають високу стійкість до хвороб і забезпечують високу врожайність та якість
• Салат Ромен SolidRib, що становить цінність від поля до полиці, довше зберігається, з хрумкою текстурою і солодким смаком
• Тверді та соковиті дині Romolo і Piel de Sapo
• Затребуваний асортимент томатів, зокрема сливка та чері, а також наші сорти, стійкі до руйнівного вірусу бурої зморшкуватості плодів
• Перець: від солодкого і безнасінного мініперцю до кубоподібного перцю найкращої якості
Додають, що після двох років пандемії та на тлі зростаючого занепокоєння щодо глобальної продовольчої безпеки й зміни клімату Syngenta провела багато плідних дискусій з партнерами про те, як компанія може допомогти їм у виборі найкращих рішень та запропонувати ті з них, що сприятимуть інноваційному розвитку сільського господарства.
З огляду на лейтмотив «зустрінемося разом знову», захід у Берліні показав важливість особистих зустрічей.
Фермери, трейдери, роздрібні торговці та наші ключові партнери змогли побачити, скуштувати та відчути смак овочів Syngenta.