Експерт назвав головну умову успішного продажу фруктів
Головною умовою успішних продажів яблук та черешні назвав не доступна ціна, а висока якість продукції, яка дозволяє тримати високу ціну та значні обсяги реалізації.
Про це експерт компанії BASF Володимир Воєводін розповів у інтерв’ю журналу «Садівництво по-українськи».
«Не можу сказати, що купівельна спроможність в Україні низька, зважаючи, що черешню по 30–40 грн ніхто не брав, а брали по 150 грн, і навіть по 250 грн, – зауважив експерт. – Також не дуже беруть і яблуко по 8 грн. Тому з цим тезисом я б посперечався».
Він наголосив, що сьогодні споживачеві насамперед потрібна якість — гниль ніхто їсти не буде.
«Тут ще важливо, щоб був надлишок продукції. Коли раніше черешня була високої якості, її експортували та достатньо залишалось і в Україні, – сказав Володимир Воєводін. – Коли яблук обмежена кількість, їх купляють навіть за тією ціною, яка була у минулому році. По 30–40 грн у роздрібних мережах якісні яблука розкуповували, а по 8–10 грн — ні».
Читайте також: Кооператорка розповіла про продаж овочів та фруктів у торговельні мережі