Дніпровський виробник виготовить джем за рецептом рітейлера
Виробник подарункових джемів Pozzy (Дніпро) найближчим часом почне постачати новий смак для прайвет-лейбла «Домашній кошик» мережі супермаркетів Varus – «Лимон-імбир-м’ята».
Про це в інтерв’ю журналу «Садівництво по-українськи» розповіла засновниція бренду Галина Врублевська.
Зараз продукцію виробництва Pozzy представлено у 23 магазинах мережі Varus, а також у 35 магазинах мережі «Сільпо» та 17 магазинах «Файна марка».
«Нещодавно від Varus надійшло замовлення на варення, хоча вони знають, що ми його не виробляємо, – розповідає Врублевська. – Але вони наполегливі і запросили немаленьку партію. Варення з полуниці, як у бабусі, з цілими ягодами, а для цього потрібен певний сорт полуниці, з більш високим вмістом сухих речовин. Нам не чужі такого роду експерименти, і, звичайно, потрібно бути клієнтоорієнтованим у всіх відносинах, якщо ти працюєш з мережами».
Раніше ми повідомляли, що за рахунок виходу на супермаркети Pozzy збільшила виробництво на 60%.
Читайте також: Джеми з соснової шишки найбільше купують перед святами