WOW-ефект виставки Gulfood
Світ цікавлять перспективні інновації – і вітчизняні продукти здатні задовільнити такий попит. У цьому я мав нагоду пересвідчитися, відвідуючи спеціалізовану виставку Gulfood у Дубаї – найбільшу в світі й регіоні Перської затоки та Близького сходу.
Якщо раніше вона була орієнтована здебільшого на учасників і представників із Африки та Азії (принаймні, було таке враження), то цьогоріч тут можна було зустріти компанії з США, Японії, Таїланду, країн Європи. Особливо вразили стенди Саудівської Аравії, оформлені в єдиному стилі та символіці.
У кожному з павільйонів – а їх на Gulfood сила-силенна (за три дні я обійшов хіба відсотків 70) – може перебувати водночас до 100 тисяч осіб (усе організовано чітко і за правилами епідбезпеки).
Україну репрезентували бренди молочної, м’ясної, олійно-жирової продукції, продуктів переробки зі злакових і не тільки. Інноваційні продукти було виділено в окремі номінації, як-от, скажімо, «Найінноваційніший органічний продукт» (тут першість була у капсульованої олії з насіння кавуна від Асоціації виробників херсонського кавуна).
Ринкові переваги – це і про ефектну упаковку, і про достойні смакові якості, і про екологічність їжі. Кожен із учасників експозиції мав якусь свою особливу «фішку» стосовно сталості (sustainability), зеленої енергії чи роботизації, що дуже актуально в харчовій промисловості. Біля стенду одного з виробників робот навіть пригощав відвідувачів морозивом, а чимало варіацій розумного інжинірингу було представлено в сервісах. Майже кожен із представлених на виставці виробників підкреслював, що в його продуктовому портфелі є або лінійка органіки, або безглютенова їжа, якщо ми говоримо про зернові. Якщо про м’ясо, то для тварин було забезпечено спеціальні умови утримання й спеціальні корми.
Біля українських стендів я щодня бачив багато відвідувачів, і, сподіваюся, майбутніх партнерів. Для нашої компанії участь у Gulfood – це понад 200 робочих контактів. Нинішнього року ми плануємо розширювати лінійку продукції. На виставці вже була можливість протестувати деякі новинки з давніми партнерами з африканських, азіатських, європейських країн.
З мого досвіду, ця подорож була однією з найефективніших з точки зору укладання контрактів. Переконаний, що WOW-ефект виставки Gulfood проявиться невдовзі новими контактами і новими продуктами Agricom Group. А те, що українською продукцією світ так активно цікавиться, дуже надихає.