Собівартість курятини на Володимир-Волинській птахофабриці зросла на 19,6%
У 2021 році собівартість курятини на Володимир-Волинській птахофабриці в середньому зросла на 19,6%.
Про це пише у колонці на AgroTimes власник групи компаній «Володимир-Волинська птахофабрика» Дмитро Добкін.
«Тому ми спостерігаємо ситуацію, коли споживачі віддають перевагу продуктам першої необхідності, які теж дорожчають, та частіше відмовляються від м’яса або ж купують курятину рідше», – зазначив він.
Отже, птахівники зацікавлені в тому, щоб зростав достаток українців, бо тоді зросте й купівельна спроможність, наголосив Дмитро Добкін.
«Для того, щоб задовольнити потреби українського споживача, ми реагуємо на їхні запити. Так, за зростання попиту на фасовану продукцію зменшуємо обсяги нефасованої або експортної», – зауважив він.
Як повідомлялося, цього року очікують подальшого зростання вартості сировини для кормів, що позначиться на собівартості курятини.