Фахівець розповів про вплив герметизації СРВ та СПА на вантажопотік
Герметизація станцій розвантаження вагонів (СРВ) та станцій розвантаження автотранспорту (СРА) не призводить до простою автотранспорту.
Про це під час Всеукраїнського практичного форуму «Власний Елеватор» розповів технічний директор ТОВ «Агрікон» Олег Гоф.
Він констатував, що будь-яка робота з зерном супроводжуватиметься великою кількістю зернового пилу.
Олег Гоф уточнив, що існує два основних типів систем знепилення. Перший – центральна аспірація, коли багато точок (до 16-и) беруться до уваги й знепилюються. Їх розташування потрібно погоджувати з технологами, щоб не допустити змішування продукції у разі потреби повернення на виробництво.
З таким типом знепилення легше працювати насінневим заводам, бо там є інженерінг компанії, з яким узгоджується система аспірації. До того ж, така система енергоефективна.
«Локальна система – це коли беремо одну точку й знепилюємо її», – зауважив він.
За його словами, існують ефективні, але дорогі системи аспірації локального типу для станцій автоприйомів.
«На станцію розвантаження автомобілю ставимо аспіраційні стінки вздовж завальної ями, ще з однієї або двох сторін встановлюємо Flap-систему, завдяки якій відбувається пилевидалення. Ця система дозволяє виграти час», – підкреслив Олег Гоф.
Фахівець переконаний, що обов`язковою складовою системи аспірації є герметизація, особливо це стосується станцій розвантаження вагонів (СРВ) та станцій розвантаження автотранспорту (СРА).
«Герметизація в’їзду/виїзду не призводить до простою автотранспорту. Доведено: якщо машини правильно заїхали й їх закріпили в розвантажувач, за час вивантаження та запуску транспорту ролети встигнуть відкритися», – уточнив Олег Гоф.
Раніше спеціаліст нагадав про аспірацію та безпеку елеваторів. Також ми писали, що сушарки – основне джерело пилових викидів.
Більше інформації про Всеукраїнський практичний форум «Власний елеватор» читайте тут.