В інтернет продажах овочів можна брати гроші наперед
При продажі овочі та фруктів через інтернет є велика перевага: гроші можна брати наперед. Проте варто мати значні обсяги продукції та широку клієнтську базу, щоб окупити вартість логістики.
Про це в інтерв’ю журналу «Плантатор» розповіла Ірина Кухтіна, президентка Асоціації «Ягідництво України» і за сумісництвом керівниця кооперативу «Свіжий ринок».
«В продажах через інтернет є великий плюс: там гроші можна брати наперед, але все питання в обсягах. Якщо обсяги малі – логістичні витрати високі. Зазвичай процес набору бази в кілька тисяч кінцевих клієнтів займає приблизно рік. Нюанс у тому, що цю базу потрібно будувати фактично з нуля і підтримувати постійно. А перші поставки зазвичай незначні: скажімо, 3 кг картоплі на один кінець міста, 5 кг моркви — на другий», – сказала підприємиця.
Вона зауважила, що їхньому маркетинговому кооперативу деякий час доведеться «розважатися», поки не набере клієнтів.
«Якщо вже є інтернет-магазин, то щотижня товари потрібно оновлювати, – додала Ірина Кухтіна. – Причому, товар треба фотографувати свій, особливо, якщо ви просуваєте свою торгову марку. Це час, це постійна зайнятість як мінімум однієї людини».
Читайте також: «Супергерой» продає 80% продукції до того, як вона виросла