Агромаркет

Пакет пільг є переважним фактором для 60% працівників в агро, - дослідження

На ринку найму з метою залучення найкращих талантів в агросфері важливий щедрий та грамотний пакет пільг.

Про це під час онлайн-зустрічі «Бонуси та пільги в агро: нові тренди та інсайти» повідомила провідний експерт Agrohub, партнер консалтингової практики Odgers Berndtson Наталя Голубнича.

 «Зігдно із дослідженнями, близько 60% люлей кажуть, що пакет пільг є для них основним фактором у разі прийняття рішення щодо пропозиції роботи. Також 80% співробітників воліли б, щоб пакет пільг ще збільшився за рахунок збільшення зарплатні», – зауважила Наталя Голубнича.

Вона зауважила, що співробітник, обираючи роботу, зважує всі фактори: не тільки зарплати та бонуси, а й якість офісу, зручність графіку роботи, додаткові пільги тощо. З іншого боку, для компанії видатки на одного співробітника не обмежуються тільки зарплатнею й бонусами, а й видатками на інші додаткові складові – корпоративний автобус, безкоштовне харчування тощо.

«Такий додатковий пакет може становити до 50% зарплатні співробітника. Тому при розробці пільгового пакета варто знайти баланс між вартістю пільг для компанії та їхньої цінності для співробітника. Також варто порівняти свій пакет із пакетом інших гравців на ринку, щоб розуміти ринковий стандарт та конкурентні пропозиції», – додала Наталя Голубнича. 

Нагадаємо, експерт розповіла про тренди в агрономічних службах холдингів. Також ми писали, що бонусна частина щомісячного доходу працівника у агросфері буде збільшуватися.