Виробники м'яса птиці можуть заробляти на нарізаній продукції
Українські споживачі купують багато нарізаного м’яса птиці: 57% становить нарізка, а 43% – тушка. Причому це цифри не про обсяг нарізки, яку виробляють птахофабрики, а саме про обсяг, що купує споживач. Часто м’ясо птиці для нього нарізають дилери, а не птахофабрики.
Про це під час Міжнародного практичного форуму Poultry Farming заявив Олексій Таранов, директор ТОВ «Агротехніка», що входить до агропромислової групи «Пан Курчак».
«В Україні дуже активно розвиваються мережі м’ясних магазинів. Вони купують нашу тушку. Якщо це – тушка з поламаними крилами, лапами тощо, купують її з хорошим дисконтом. Після цього нарізають тушку, фасують і дуже добре заробляють на цьому», – пояснив він.
Водночас ніхто не заважає робити це виробникам бройлерів, щоб залишати собі додану вартість, зауважив Олексій Таранов.
«Ми можемо самі виробляти повний комплект нарізаної продукції, якої потребує ринок. Однак ми повинні розуміти, що необхідне брендування», – вважає він.
Як повідомлялося, за останні 10 років в Україні зросло виробництво свіжих чи охолоджених частин курячих тушок.