«Нива Переяславщини» шукає нові технологічні рішення у сегменті м'ясопереробки
У групі компаній «Нива Переяславщини» не виключають, що розвиватимуть м’ясопереробний сегмент за рахунок розширення асортименту напівфабрикатів.
Так, ТМ «П’ятачок» представлена на м’ясному ринку України 12 років. Зокрема, вона має лінійку гриль-меню. А нещодавно у фірмовій торговельній мережі «П’ятачок» відновлено приготування хот-догів, яке призупинялося на час карантину.
«Усвідомлюючи насиченість і ритм життя, ми поступово приходимо до думки, що споживач має все менше часу для приготування страв, – зазначив фінансовий директор групи компаній «Нива Переяславщини» Олександр Кучер. – Бачимо, наскільки завантажені наші шанувальники, тому шукаємо можливості допомогти, полегшити процес приготування страв, пропонуємо широку лінійку готових виробів, із використанням пароконвектоматів».
За його словами, ТМ «П’ятачок» сьогодні працює над клієнтоорієнтованістю, нестандартністю, шукає нові оригінальні технологічні рішення, які полегшать життя споживачів.
«Можливо, наступним кроком розвитку нашого виробництва стане розширення сегменту м’ясних напівфабрикатів, які не вимагають значних зусиль і які споживач зможе приготувати за 5-10 хвилин», – додав Олександр Кучер.
Як повідомлялося, МХП наростив у І кварталі продажі напівфабрикатів.