Агромаркет

В МХП створено Департамент розвитку бізнесу клієнтів

В МХП переформатувати Департамент комерції на Департамент розвитку бізнесу клієнтів.

Про це повідомляється на Фейсбук-сторінці холдингу.

Очолив новий напрям в компанії Дмитро Морозов, який раніше керував управлінням по роботі з франчайзі.

За його словами, створення департаменту обумовлено переосмисленням філософії роботи команди продажів.

«В класичному розумінні, задача департаменту продажів зводиться до того, щоб просто продавати товар, який виробляє підприємство. Але ми розуміємо, що довгостроково в цьому немає конкурентної переваги. Філософія, на якій ми будемо перебудовувати департамент, передбачає розвиток довгострокових взаємовигідних відносин із нашими партнерами: чи то франчайзі, чи то мережі, чи то дистриб’ютори. Для цього ми хочемо робити бізнес — наш та наших партнерів — більш ефективним. Тобто не просто продавати товар, а будувати win-win бізнес-відносини, що на довгій дистанції створюватимуть неймовірну синергію», — відзначив Морозов.

Нагадаємо, МХП впроваджує систему SAP. Також ми писали про те, що експортна виручка МХП у 2020 році знизилась на 14%.