Агромаркет

YouTube став додатковим джерелом заробітку для агровиробника з Донеччини

Фермер із Донецької області Петро Буряк понад 5 років веде свій канал на платформі YouTube під назвою СельхозТехникаТВ і отримує завдяки цьому додатковий дохід.

Про це повідомляє журнал «Плантатор».

За словами аграрія, його знайомство з YouTube розпочалося в 2011–2012 роках з пошуку інформації щодо переробки причіпних дисків до трактора.

«Через два роки за допомогою зовсім простої камери на телефоні я відзняв процес перероблення дисків на відео і згодом розмістив його на YouTube. Приблизно через півроку, коли прийшла зима і в селі було нуднувато, знову повернувся до YouTube: цікавився переважно тим, що розповідали про тракторну техніку. Коли роззнайомився з контентом, побачив, що в мене теж є цікаві відеоматеріали про техніку, став їх теж завантажувати в інтернет. Люди зацікавилися, з’явилися перші підписники», – зауважив Петро Буряк.

Згодом фермер зацікавився можливостями монетизації свого YouTube-каналу: у 2014-му для цього було достатньо 200 чи 300 підписників.

 «Так у мене з’явився додатковий дохід: перша виплата була 85 центів, потім –– близько $1,60. Щомісяця сума збільшувалася, –– пояснив тонкощі фінансових розрахунків Петро Буряк. –– Підписників теж ставало більше, так що моя зацікавленість займатися блогерством зростала. Я почав знімати відео майже щодня».

За слова Петра Буряка, його підписними цікавляться всім, що пов’язане з тракторами: скільки коштів фермер вклав у ремонт, як збирав урожай –– найзвичайнісінькі речі, знайомі кожному фермеру.

Нагадаємо, Corteva Agriscience залучає блогерів до популяризації аграрних професій серед молоді.