Якістю свинини більше стурбовані покупці у супермаркетах, ніж на ринках, – Nielsen
Компанія Nielsen опитала дві категорії українських споживачів свинини: тих, що купують її у супермаркетах, та тих, що купують на ринках, щоб з’ясувати бар’єри та переваги цих каналів реалізації.
Так, споживачі, які купують свинину на ринках, вважають, що вона свіжа, не встигає залежатися.
Про це повідомила керівник відділу досліджень споживачів та покупців компанії «АСНІЛЬСЕН Юкрейн» Тетяна Шевченко, коментуючи результати дослідження Nielsen.
Ще один важливий чинник для таких покупців – можливість торгуватися на ринку. «Більшість покупців, які купують свинину на ринку, мають свого знайомого/постійного продавця, – зазначиала Тетяна Шевченко. – Також вони вважають, що на ринку досить великий вибір: як продавців, так і частин туші».
Особистий контакт із продавцем – один із найсуттєвіших мотивів, який спонукає покупців купувати на ринку. Також їм подобається, що м’ясо можна помацати, перевіривши його свіжість, додала представник «АСНІЛЬСЕН Юкрейн.
Найвагоміший аргумент людей, які обирають покупку свинини на базарі, – їм здається, що м’ясо там виключно натуральне. «Вони не достатньо налякані, що можуть придбати неякісний товар», – наголосила Тетяна Шевченко.
Споживачам, які купують м’ясо в супермаркетах, здається, що там кращі умови його доставки і зберігання. Крім того, є гарантія повернення неякісного товару. Покупцям подобається, що супермаркети пропонують різні види паковання. Також їм до вподоби зручність здійснення покупок у будь-який час, а не рано вранці, та комфортні умови.
За словами Тетяни Шевченко, бар’єрами до покупок м’яса у супермаркетах, зокрема, називали сумнів щодо натуральності м’яса, його свіжості. У споживачів є певна недовіра до роздрібних мереж. На ринку вони теж не можуть бути абсолютно впевненими у свіжості, але атмосфера ринку асоціюється зі свіжістю, пояснила вона.
До того ж у великих рітейлерів досить обмежений асортимент м’яса, інколи – лише запаковане.
«Парадоксально, але покупці у гіпер- та супермаркетах більш стурбовані якістю м’яса, ніж покупці на базарах, – резюмувала Тетяна Шевченко. – Можливо, тому, що ця аудиторія – більш свідома, вони хочуть купувати безпечні продукти».
Додати коментар