Тваринництво

Закордонні супермаркети формують моду на яйця

Сьогодні в європейських країнах та далеко за їхніми межами супермаркети стали законодавцями мод, у тому числі для птахівничої продукції.

Про це пише професор Пітер Сурай (Велика Британія) у журналі «Наше птахівництво».

«Справа в тому, що супермаркет «знижує врожай» з квадратного метра полиці – відповідно чим дорожчий товар, тим більший прибуток. Отже, супермаркети просто прибрали з прилавків найдешевші яйця (і багато в чому найякісніші) та замінили їх на отримані від курей, які мають доступ на вигул, – зазначив він. – При цьому на пакованні яєць зображена зелена трава, хоча насправді найчастіше птиця не має доступу до трави».

Як повідомлялося, в Україні за рік яйця подорожчали на 75%.