Тваринництво

Володимир-Волинська птахофабрика нарощуватиме обсяги фасованої продукції

Володимир-Волинська птахофабрика планує розвивати сегмент фасованої продукції та згодом повністю перейти на неї.

Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповіла голова наглядової ради акціонерів Володимир-Волинської птахофабрики Аліна Сич.

«За декілька останніх місяців ми спостерігаємо значне зростання попиту на фасовану продукцію, – зазначила вона. – Це пояснюється її більшою біобезпекою та зручністю для покупців через економію часу. Зручніше ж підійти до прилавка та взяти гарний прозорий фірмовий лоток, де видно всі шматочки м’яса, ніж очікувати в черзі, поки продавець їх зважить».

Спостерігаючи зростання попиту на фасовану продукцію, компанія може зробити висновок про те, в якому напрямку рухається ринок – він іде у цивілізовану торгівлю, наголосила Аліна Сич.

«Ми плануємо розвиватись у цьому напрямі й нарощувати кількість продажів саме фасованої продукції, – зазначила вона. – Тому освоюємо інші види фасованої продукції, збільшуємо її кількість й асортимент. Зараз починаємо продаж фасованої маринованої курятини. З часом плануємо довести кількість фасованої продукції у своєму портфелі продажів до 80-100%».

На думку Аліни Сич, у майбутньому продуктові ринки втратять суттєву частину своїх покупців через обмеженість пропозицій пакованої продукції, оскільки сьогодні, як ніколи, на перший план виходить безпечність харчових продуктів.

Як повідомлялося, у 2019 році Володимир-Волинська птахофабрика виробила 55,25 тис. тонн м’яса курчат-бройлерів.

Довідка

У 2017 року Володимир-Волинська птахофабрика почала випуск курятини, отриманої без застосування антибіотиків, під торговою маркою «Епікур». За класичною схемою тут вирощують птицю, продукція з якої реалізується під ТМ «Чебатурочка».

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!