У МХП на 73% скоротилися продажі готової м’ясної продукції у ІІ кварталі
Агрохолдинг МХП у IІ кварталі 2022 року скоротив на 73% обсяг продажів готової м’ясної продукції (ковбас і копченого м’яса), як порівняти з аналогічним періодом минулого року, – до 2,3 тис. тонн.
Про це повідомили у компанії.
Падіння продажів сталося через виклики, пов’язані з війною, зазначили в МХП: роботу виробничих потужностей «Українського бекону» було зупинено на початку квітня.
Протягом І півріччя цього року продажі ковбас і копченого м’яса просіли на 48%, як порівняти з січнем-червнем 2021 року, – до 8,3 тис. тонн.
Середня ціна готової м’ясної продукції у ІI кварталі 2022 року зросла на 9% – до 88,34 грн/кг (без ПДВ) – здебільшого через зростання цін на сировину (м’ясо птиці).
У розрізі І півріччя 2022 року ціна на продукти м’ясопереробки підвищилася на 12% проти показника за такий самий період минулого року – до 87,84 грн/кг.
Продажів напівфабрикатів, вироблених підприємствами МХП, у IІ кварталі 2022 року скоротилися на 24% проти аналогічного періоду 2021 року, – до 3,4 тис. тонн. Здебільшого – через значні складнощі у каналі HoReCa: KFC та McDonalds були вимушені зупинити операційну діяльність в Україні через війну, пояснили в компанії.
По обсягам за І півріччя скорочення продажів напівфабрикатів сягнуло 24% проти аналогічного періоду минулого року – до 7,4 тис. тонн.
У середньому напівфабрикати у IІ кварталі цього року подорожчали до 58,94 грн/кг (+16%) – переважно через зростання цін на м’ясо птиці та фокусування на продажах більш маржинальних продуктів.
За результатами І півріччя 2022 року середня ціна напівфабрикатів зросла на 19%, як порівняти з січнем-червнем 2021 року, – до 56,04 грн/кг.
Нагадаємо, середня ціна на курятину МХП у І півріччі зросла на 24%.
Як повідомлялося, у травні-червні мережа «М’ясомаркет» збільшилась на 15 магазинів.