Тваринництво

Роздрібні продажі яєць залишатимуться на високому рівні, – думка

Роздрібні продажі яєць залишатимуться на високому рівні, – думка

Масове зростання попиту на натуральні яйця в поєднанні з величезним падінням продажів яєць у секторі громадського харчування стали двома головними проблемами, з якими зіткнулися яєчні компанії під час пандемії COVID-19.

Однак компанії по обидва боки Атлантики вважають, що пандемія надала й нові ділові можливості, пише Poultry World.

Так, віце-президент із продажів фермерського господарства Rose Acre Грег Хінтон зауважив, що COVID-19 спочатку спровокував у США шалений попит на яйця в супермаркетах і зростання продажів на 200%. Це призвело до дефіциту яєць і впровадженню нормування.

Одночасно спостерігалося різке падіння продажів нефасованих яєць у секторі громадського харчування – зі скороченням до 80%. Підприємства були переорієнтовані на картонну упакову для супермаркетів. Це спричинило дефіцит картонної упакови, який, на думку Грега Хінтона, триватиме до кінця року.

За його словами, необхідність вирішення багатьох питань між постачальниками і покупцями привела до збільшення контактів, і як наслідок – до зміцнення взаємовідносин.

Оцінюючи перспективи, Грег Хінтон додав, що нові практики соціального дистанціювання, зокрема відеоконференції тощо, стануть новою нормою.

Він переконаний, що роздрібні продажі яєць залишатимуться на високому рівні, бо все більше людей готуватимуть удома.

Швидко зростатиме попит у закладах харчування, що обслуговують клієнтів, не виходячи з машини. Проте щоб повернутися до рівнів, що існували в ресторанах із повним комплексом обслуговування, до початку пандемії, може знадобитися рік або два.

Як повідомлялося, яєчний сектор України може виграти від скорочення обсягів виробництва цього року.