Тваринництво

Птахофабрика «Просяне» реалізує всю курятину на внутрішньому ринку

Птахофабрика «Просяне» (Харківська область) отримала пропозицію від арабської компанії щодо експорту своєї продукції.

Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповів директор птахофабрики «Просяне» Павло Єльцов.

«Ми маємо пропозицію від однієї арабської компанії на постачання невеликих тушок птиці вагою 1-1,2 кг, які в нас вважаються некондиційною продукцією, – зазначив він. – Під це замовлення потрібно буде переоснащувати всю виробничу операційну ланку».

Керівник птахофабрики уточнив, що сьогодні його виробництво для стихійного експорту категорично не підходить, тому що не може конкурувати за ціною на українську курятину з холдингами згідно з експортними контрактами.

«Разом із нашими громадськими птахівничими організаціями зараз ведемо переговори з арабськими торговельними мережами щодо постачання певного обсягу курятини на довгостроковій основі», – додав він.

Сьогодні всю вироблену курятину, а це 60-80 тонн на тиждень, «Просяне» реалізує на внутрішньому ринку. До відома: лише Харківський регіон загалом споживає близько 250 тонн курятини на тиждень, зауважив Павло Єльцов.

За його словами, восени 2020 року підприємство уклало договори, крім переробних підприємств і магазинів, також із торговельними супермаркетами Харкова – такими, як «Ашан», «Фоззі Груп», «Велика кишеня», «Рост», «Клас» тощо. Також розширили географію постачань до Дніпропетровської та Полтавської областей.

«Клієнти готові платити високу ціну за нашу продукцію, попри широкий вибір продукції конкурентів. Тому сегмент невеликих магазинів для нас залишається пріоритетним», – підкреслив Павло Єльцов.