«Овостар Юніон» у 2019 році виробив на 2,5% менше яєць
Агропромислова група компаній «Овостар Юніон», один із провідних виробників яєць і яєчних продуктів в Україні, у 2019 році виробила 1,59 млрд штук яєць – на 2,5% менше, ніж у 2018 році (1,63 млрд штук).
Про це повідомили в компанії.
Обсяг продажів яйця скоротився на 17% – до 1,15 млрд штук проти показника за 2018
рік (1,38 млрд штук).
На експорт торік «Овостар Юніон» відправив 525 млн штук яєць, або 46% від загального обсягу реалізації (у 2018 році – відповідно 587 млн штук, або 42%).
Зниження обсягів реалізації обумовлено істотним скороченням трейдингових операцій у 2019 році. Торік середня ціна реалізації яйця (без ПДВ) у гривневому еквіваленті впала на 12% – до 1,61 грн/штука, а в доларовому еквіваленті – на 7% – до $0,062/штука (у 2018 році – 1,82 грн та $0,067 відповідно).
«У 2019 ситуація на світовому ринку яйця характеризувалася зниженням цін
реалізації, – зазначив генеральний директор компанії Борис Бєліков. – Глобальні
тенденції зачепили й внутрішній ринок, де надлишкова пропозиція яйця значно тиснула
на ціни».
На 31 грудня 2019 року загальне поголів’я компанії склало 8,1 млн голів, що на 6,6% більше проти показника на таку ж дату 2018 року (7,6 млн). Поголів’я курей-несучок зросло до 6,7 млн голів проти 6,4 млн роком раніше (+4,7%).
Додати коментар