На виставці SIAL Paris українські виробники харчових продуктів шукали партнерів і здобували нагороди
Понад 80 українських виробників представили харчову продукцію на одній із найвпливовіших міжнародних виставок харчової промисловості у світі ‒ SIAL Paris, що тривала у французькій столиці з 19 по 23 жовтня.
Зокрема, на Національному стенді України експонувалися 27 компаній-експортерів, також були колективні експозиції та індивідуальні стенди, повідомили в Мінагрополітики.
Міжнародній аудиторії було представлено українські органічні продукти: крупи, мед, борошно, пластівці, молочна продукція, овочі, консервація, ягоди, фруктові соки.
На Національному стенді України вперше було представлено продукцію, марковану не тільки логотипом для органічної продукції ЄС (євролисток), а й державним логотипом для органічної продукції, який належить Мініагрополітики. Цей логотип використовують лише українські компанії, внесені до Держреєстру операторів, що здійснюють виробництво продукції відповідно до вимог законодавства у сфері органічного виробництва, обігу й маркування органічної продукції зі статусом «органічна продукція».
Молочні виробники представили тверді та плавлені сири, вершкове масло та продукцію з незбираного молока, згущене молоко, сирні снеки й дитяче харчування.
Серед ключових досягнень Національного стенда України ‒ перемога компанії «Прайм Снек» (ТМ snEco) в номінації Dairy Products Award у межах премії SIAL Innovation Awards. Їхні хрусткі натуральні сирні кульки отримали визнання як найкращий інноваційний продукт у категорії молочних виробів.
Під час виставки учасники ознайомилися з інноваціями та трендами харчової галузі, провели понад 1700 зустрічей і встановили понад 100 контактів для подальшого партнерства з імпортерами й дистрибʼюторами з країн ЄС і Близького Сходу, а також Великої Британії, США, Канади, Індії, Китаю, Азербайджану, Узбекистану, Марокко, Гани, Гамбії, Сенегалу, Габону, Тунісу, Алжиру, Коста-Ріки, Болівії.
У межах виставки відбувся B2B & BSO event Ufood2chains, де учасники підписали низку меморандумів і контрактів про співпрацю з іноземними компаніями.
Також на заході презентували авторські поєднання українських сирів ‒ переможців Міжнародного конкурсу сирів (Zinka та Lel’), сирів-експонентів («Дубномолоко», «Органік Мілк», «Прайм Снек») із автентичними доповненнями та сертифікованими органічними продуктами («Стодола» й «Дунайський аграрій») від Оксани Чернової, сирної експертки Ardis Group і засновниці ProCheese.
Цього року SIAL Paris святкував 60-ту річницю і зібрав 7,5 тис. експонентів, які представили харчову продукцію у 10 тематичних секторах. Виставку відвідали понад 8 тис. лідерів у галузі продовольства зі 130 країн.