Тваринництво

Малі й середні виробники курятини, ймовірно, об’єднуватимуться з великими підприємствами

У нинішній кризовій ситуації на ринку м’яса птиці в Україні малі й середні фермерські господарства, які вирощують курей-бройлерів, швидше за все, об’єднуватимуться з великими підприємствами або припиняти посадки птиці, тому що для них цей бізнес стає нерентабельним.

Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» зазначив власник групи компаній ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» Дмитро Добкін.

Він визнав, що суттєве скорочення обсягів виробництва курятини у дрібних та середніх господарств, а також їхня кількість може бути на руку лише великим виробникам.

«Оскільки скоротиться пропозиція малих та середніх фермерських господарств, а їхня клієнтура продовжуватиме купувати курятину, але вже в тих, хто залишився на ринку, – пояснив Дмитро Добкін. – До прикладу, «Комплекс Агромарс» після того, як оголосив про припинення діяльності, залишив частину споживачів, які перейдуть до інших торговельних брендів та купуватимуть продукцію інших виробників».

Щоб втриматися на ринку в такій ситуації, бізнес повинен максимально мобілізувати всі зусилля та ресурси. Скорочення виробництва курятини може відбуватися лише в тих виробників, які не змогли адаптуватися до нових тенденцій і не відреагували на зміни, додав він.  

«Також у середині 2020 року вперше на ринку курятини виникла ситуація, коли пропозиція суттєво перевищила попит, – зауважив Дмитро Добкін. – Ця тенденція може бути пов’язана з декількома чинниками, одним із яких є карантин через пандемію коронавірусу, а також те, що в українців зменшилася купівельна спроможність. Відповідно середньостатистичний споживач почав економити на продуктах харчування, зменшив споживання м’яса і купівлю м’ясних продуктів».

Як повідомлялося, обсяги виробництва й споживання м’яса птиці в Україні не зазнають суттєвих змін.