Куди варто експортувати українську м'ясну продукцію
Найдинамічніші регіони у світі, з огляду на економічне зростання — Південно-східна Азія та Підcахарна Африка. Ці регіони особливо привабливі для українських виробників м’яса та м’ясопродуктів.
На цьому наголосив Андрій Ярмак, економіст Інвестиційного департаменту ФАО під час свого виступу в рамках загального засідання Робочої групи з удосконалення політики розвитку м’ясної галузі та формування ринку м’яса, повідомила прес-служба Асоціації свинарів України.
За словами експерта, привабливість одразу з кількох причин:
тут зосереджені потужні торгівельні країни (наприклад, хаби: Гонконг, Тайвань);
активне демографічне зростання — запорука попиту на харчову продукцію, зокрема м’ясо;
можливість відкрити інші ринки (наприклад Китаю).
«Звісно, “заходити” на ринки, які зростають — легше. Але треба розуміти споживача, орієнтуватися на його смаки. Культура Азії й Африки відчутно відрізняється від української, тому вітчизняним виробникам треба замислитися над розробкою експортної продукції. Метод “продавати те, що є” — одноразовий», — прокоментував Ярмак.
Крім того, він додав, що наразі ФАО ініціювало дослідження азійських та африканських ринків молоко- та м’ясопродуктів.
«”Експериментальне” дослідження ФАО ринку молокопродуктів Підсахарної Африки було успішним і викликало зацікавленість. Саме тому, вирішили попрацювати у м’ясному напрямку. Завдяки такій розвідці можна буде визначити які країни найпріоритетніші з точки зору постачання продукції. Це своєрідний дороговказ, перший крок», — зауважив експерт.
Додати коментар